Onze werkwijze

Ieder project is anders. Het ene project is complexer dan het andere en er zijn altijd specifieke omstandigheden van toepassing. Toch hebben wij op basis van jarenlange ervaring een eenduidige werkwijze ontwikkeld, die we bij de meeste projecten kunnen toepassen.

Van aanvraag naar offerte

Natuurlijk zijn wij blij dat je WTH geselecteerd hebt voor jouw project. Wij proberen je dan ook zo goed mogelijk te ondersteunen, zodat wij samen het beste resultaat bereiken.

Nadat wij uw aanvraag ontvangen hebben, beoordeelt een engineer de bestektekeningen. Het technische ontwerp moet uiteraard goed in het geheel passen (het gebouw, de warmtebron en andere specifieke omstandigheden).  Als er vragen zijn nemen wij contact met je op voor een goede afstemming.

Met behulp van onze speciaal ontworpen calculatietool maakt de engineer een offerte, die je via e-mail van ons ontvangt. Uiteraard houden wij daarbij rekening met een optimale prestatie binnen de kaders van het project. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het aantal, de locatie en het aantal groepen van de verdelers, de legpatronen en de buislengte, de thermostaten, de circulatiepomp, de regeling en andere toebehoren

Wij streven er altijd naar om op basis van het ontwerp een scherpe prijs af te geven.
Voor een snellere doorloop van de aanvraag kun je ons helpen door deze via ons aanvraagformulier in te dienen.

Van offerte naar project

Starten wij naar aanleiding van de offerte samen een project op? Dan krijg je een technisch adviseur als vast aanspreekpunt bij WTH. Deze technisch adviseur gaat met je in gesprek om het project nog eens door te spreken. Het is uiteraard belangrijk, dat alle ins en outs van het project vooraf duidelijk met elkaar afgestemd zijn. Je ontvangt van ons ook de nodige projectinformatie.

Overdracht naar afdeling planning

De afdeling planning zorgt ervoor, dat jouw project in goede banen geleid wordt:

Installatie op de bouwplaats

Eigen monteurs en vaste onderaannemers plaatsen de installatie op het project. De verdeler(s) en leidingen worden geplaatst voordat de vloer gestort wordt. De regeling en de thermostaten leveren of plaatsen wij net voor de oplevering.

Om het project te beheersen worden de monteurs begeleid door ervaren projectbegeleiders, die regelmatig een kijkje komen nemen op de bouwplaats en het resultaat – steekproefsgewijs - controleren.

Nazorg

Wij vinden het heel belangrijk dat al onze klanten, van eindgebruiker tot installateur, aannemer en adviseur, tevreden zijn. Wij doen dan ook onze uiterste best om het proces goed te laten verlopen.

Is er toch iets niet in orde? Dan kun je contact opnemen met onze serviceafdeling. Samen zoeken wij dan naar een oplossing. Voor eindgebruikers geldt dat hun installateur het eerste aanspreekpunt is.

Op maat advies voor jouw situatie

Ben je benieuwd hoe wij jou kunnen helpen bij het creëren van een optimaal verwarmingssysteem voor jouw project? Maak dan eens vrijblijvend een afspraak met één van onze accountmanagers om de mogelijkheden door te spreken of vul onderstaand formulier in, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.