Reclamatie
Omdat er soms iets mis kan gaan
Vanzelfsprekend geven wij garantie op onze producten en indien nodig mag u deze ook altijd retourneren.
De garantie die WTH geeft op componenten, zoals pompen, thermostaten, afsluiters etc., geldt alleen voor het product en is ten hoogste 2 jaar vanaf het moment van levering en afhankelijk van de geldende fabrieksgarantie. Bekijk ook onze Algemene verkoop en leveringsvoorwaarden.
Wanneer kan ik een product reclameren?
- Het defecte product is gebruikt of gemonteerd geweest en kan niet in de originele verpakking retour gestuurd worden.
- Het defecte product is niet ouder dan 2 jaar en valt binnen de garantietermijn (van de fabrikant).
- U beschikt over de aankoopfactuur of WTH projectnummer waarmee het defecte product is geleverd.
Hoe kan ik een product reclameren?
- Via onze afdeling Handel kunt u direct een vervangend component (of componenten) bestellen of per e-mail via: verkoop@wth.nl;
- Is het defecte component niet ouder dan 2 jaar, dan kunt u bij uw bestelling een zg. retourordernummer aanvragen;
- Na ontvangst van dit retourordernummer, kunt u met vermelding van een duidelijke defectomschrijving en een kopie van de aankoopfactuur en/of het WTH projectnummer, het defecte component aan ons retourneren;
- Wij zullen na ontvangst van het component (laten) beoordelen of het inderdaad een fabricagefout betreft;
- Wanneer blijkt dat het een fabricagefout betreft, zal het nieuw aan u geleverde en gefactureerde component aan u worden gecrediteerd.
Waar kan ik de retourzending naar toe sturen?
Voor kleine materialen tot 5 kg:
WTH Retouren
Antwoordnummer 3421
3300 VB Dordrecht (wordt automatisch doorgestuurd naar Capelle aan den IJssel
Voor materialen boven de 5 kg:
WTH Retouren
Barckalaan 18
2909 VC Capelle aan den IJssel
Wij streven ernaar uw retourzending binnen 2 weken af te handelen.